Friday, October 2, 2009


අරෙහෙත් දැන්වීම් ,මෙහෙත් දැන්වීම් ,ලොකු ලොකු ඒජන්සිලු
උබත් පලයන් කෙල්ලේ කිව්ව.., මෙහෙ ඉදන් මොනව කරන්නද?
හොද රස්සා , ෂෙහ් කියල වැඩක් නෑලු...

ඔය බෙල්ලෙ තියන ටික , අතේ තියන ටික ,අහ් , ඉඩමත් තියපන්
අපුවාම ඕකත් බේරගෙන තව එකකුත් ගන්න බැරියැ
ඔහොම කියල සේරමත් තිබ්බ

ගෙයක් හදල , හ්ම් එතකොට වාහනයක්
මට හොද හැන්ඩි කොල්ලෙකුත් කැමති වුනා. ගිහින් ඇවිත් මගේ ජීවිතේ මාරම ලස්සනයි. හොද පවුල් ජීවිතයක් ....

ගුවන් යානය පාත්කරදි , පටි තද කරගන්න කියන සද්දෙට තමයි මගේ ඇස් ඇරුනේ

අපි කෙල්ලො 20 විතර. ඔක්කොමත් එක්ක , ජොබ් දෙන තැනට කව්ද එක්කන් ගියා. මහ වස ගෑණු ජාතියක් වගේ , මොනවදෝ කථා කලා , තේරෙන්නෙත් නෑ , කාමරයක් පෙන්නල ඒ පැත්තට අත දික් කලා ,

ඉංගිරිසි තේරෙන යාළුවෙක් කිව්වෙ , හෙට උදෙන්ම වැඩකරන තැනට එක්ක යනව , එතකන් ඉන්න කියල ,,

පැයක් ගියේ නෑ , කව්දෝ දොර ඇරිය කාමරේ , අර හිටිය ගෑණි , තව කවුද පිරිමියෙක් එක්ක .....උනු දේ හිතා ගන්න බැරිවුනා ,

මිනිහව කාමරේට දාල දොර වැහැව්වා ..
ඊට පස්සෙ වුනු දේවල් , මේ ලෝකෙ කිසිම කෙනෙක්ට වෙන්න එපා ,

මම හිතුවෙ උදේට හරි වැඩ කරන්න පුලුවන් වෙයි කියල ......
ඒත් දැකපු හීන එකින් එක එකින් එක , බිදිල ගියේ මොහොතකින් , මගේ රාජකාරිය මට තේරුනේ උදේ ඉදන් මාව හම්බෙන්න එන පිරිමි 50 , 60 දිහා බැලුවාම...

ගෙවල් දොරවල් වලට මොනව වුනාද දන්නෑ

, අම්මල , තාත්තල හිතන් ඇති මම සතුටින් කියල ,

මම තාමත් ගින්දරේ දැවෙනව..

No comments:

Post a Comment